Tävlingens slut närmar sig.........tadaaaaa

Jaa nu är det snart finaldags i tävlingen. Tyvärr har jag bara ett presentkort, för det hade suttit fint med att kunna dela ut 1:a till 3:e pris. Då hade ALLA tävlande vunnit, hihi


För pengar kan man få allt, sägs det. Men det är fel!

 

Man kan köpa sig mat, men inte aptit.

Medicin, men inte hälsa.

Mjuka sängar, men inte sömn.

Lärdom, men inte vett.

Prakt, men inte skönhet.

Underhållning, men inte glädje.

Vänner, men inte vänskap.

Tjänare, men inte trohet.

Framgång, men inte respekt.

Lugna dagar, men inte frid.

 

Men vinna i min tävling, DET kan alla!!!!!!

 

Vem ska jag få gratulera  


Kommentarer
Postat av: Y a m i n a

^^

2008-08-05 @ 21:29:38
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: evelina

sv; ja, jag känner mig hur gammal som helst när jag är ont i hövten.

2008-08-05 @ 21:33:43
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0